Patikai szlogengyűjtemény

Milyen a jó szlogen?

Milyen a jó szlogen?

Ön hány márka szlogenjét tudja felsorolni kapásból? Segítünk: Just do it (Nike), … mert megérdemlem (L’Oreál), Csak a szádban olvad, nem a kezedben (MM’s), A lehetetlen nem létezik (Adidas), …minden másra ott a MasterCard, és így tovább. Milyen a jó szlogen? Milyen szlogeneket használnak máshol a patikák? Összeállítottunk önnek egy gyűjteményt.

Néhány közös vonásuk az előbb említett szlogeneknek is van: rövidek, könnyen megjegyezhetőek, a márka egy előnyös tulajdonságát vagy egy életérzést fejeznek ki, pozitív érzéseket ébresztenek és az sem baj, ha megmosolyogtatják a célcsoportjukat. Ugyanolyan fontos, hogy alkalmas legyen arra, hogy a márkát (ami a mi esetünkben egy patika) pozícionálja (pl. A homeopátia szakértője, Szépségápolás felsőfokon) és megkülönböztesse versenytársaitól.

Ennek a témának is komoly szakirodalma van, bőven lehetne még fejtegetni, milyennek kell lenni a jó szlogennek, de szemléletesebb, ha felsorolunk néhányat, amit gyógyszertárak valóban használtak. Mire végigolvassa őket, sejteni fogja a választ a kérdésre. Vannak köztük jobbak, rosszabbak, lesz, ami tetszik, lesz, ami nem. Ne ezek közül válasszon, hanem alkossa meg a saját szlogenjét – ha igényli, ebben is segítünk. Gondolja végig, mi az az üzenet, amivel a legjobban meg tudja, vagy meg akarja szólítani a célcsoportját.

És most jöjjenek a szlogenek:

100% százalék tiszta patika.
Egy jobb út az egészségéhez és a szépségéhez.
Otthoni patika világszínvonalú szolgáltatásokkal.
Minden igényt kielégítő patika.
A család gyógyszertára.
Mindig itt vagyunk, hogy segítsünk. (Ügyeletes gyógyszertáraknak ajánljuk.)
Számíthat ránk!
Várjon valami extrát!
Kinyújtjuk a kezünk ön felé.
Nagyra tartjuk a vevőinket.
Éljen egészségesen. Éljen boldogan. Éljen sokáig.
Nemcsak egy patika, hanem egy család.
A jövőnek dolgozunk, a múltat tiszteljük.
Spóroljon a gyógyszeren. Csak amennyit muszáj.
Gyógyító érintés.
A gyógyszer, amit elvár, olyan odafigyeléssel, amit nem.
Egy szolgáltatás, amit megérdemel.
Van választása. Köszönjük, hogy minket választott.
Extra szolgáltatás extra fogyasztónak.
Mindig van időnk az ön számára.
Nemcsak helyi patika vagyunk, hanem a barátja.
Azért dolgozunk, hogy egészségesebben élhessen.
Amilyennek egy patikának lennie kell.
Ahol ismerjük önt.
Ahol a régimódi szomszéd patika a holnap gyógyszertárává válik. (Modern gyógyszertáraknak.)
Személyes ügy.
A gyógyszerész több mint kereskedő.
A mi világunk az ön egészsége.

 

 

 

Ami még érdekelheti...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

18 − tizenöt =