Rólunk

A patikamarketing.hu portál magyar magánszemélyek tulajdonában áll. Célunk, hogy segítsünk a gyógyszerészeknek, gyógyszertárvezetőknek a patika forgalmának növelésében – természetesen a szakmai szempontok maximális szem előtt tartásával. Ezt biztosítja, hogy szakértői csapatunkban gyógyszerész, marketingszakember, újságíró, informatikus, és egészségügyi szakjogász is helyet kapott.

Nem vállaljuk el minden patika marketingjének intézését, csak azokét, ahol látunk esélyt a sikerre. Az a gyógyszertár viszont, amely az ügyfelünkké válik, számíthat arra, hogy szakmai tudásunk mellett szívünket-lelkünket beleadjuk a munkába.

Ügyfeleink számára EGYEDI marketingstratégiát dolgozunk ki. Természetesen mi is adunk tanácsot, de a szolgáltatáscsomagot mindenki maga rakhatja össze az egyes modulokból igényeinek megfelelően. Szerepel benne többek között a marketingstratégia összeállítása, logótervezés, szórólaptervezés, honlapkészítés, a honlap tartalmának rendszeres (igény esetén akár heti) frissítése, keresőoptimalizálás, Facebook-oldal létrehozása és kezelése, Facebook- és AdWords-kampányok indítása stb. A részleteket itt olvashatja el.

Patikai webshopok működtetésében jelenleg nem tudunk segítséget nyújtani, mivel a gyogyline.hu teljes körű marketingjét intézzük.

Honnan tudjuk, hogyan lehet egy patika forgalmát megnövelni?

A budapesti Gyógyhír Patikában szerzett ötéves tapasztalatra építünk. A gyógyszertár forgalma az említett időszakban több mint a duplájára nőtt, pedig Budapest egyik legszegényebb kerületében működik. Nagyon magas a vényre vásárolt gyógyszerek aránya, és nem jellemző, hogy a vevők sok egyéb terméket kérnének. A növekedésben szerepet játszott a gyógyszertár webáruháza, a gyogyline.hu, melynek forgalma az első évéhez képest megháromszorozódott.

Szakértelmünket más gyógyszertáraknak is felajánljuk. Minden esetben a helyszín, a körülmények, a célcsoport, a fogyasztói szokások, az eddigi marketingakciók alapos tanulmányozása után, a patika vezetőjével, tulajdonosával, a gyógyszerészekkel és a szakasszisztensekkel együttműködve, a törvényi előírások betartásával végezzük a munkánkat.

Facebook-vélemények a patikáról:

„Nagyon jó az oldal gratulálok hozzá!!!! Csak így tovább!” 

„Kedvelem ezt a patikát, nem véletlenül járok ide másik kerületből sokszor…..!” 

„Ismerősök meghívva!” 

„Nézelődjetek, mert rengeteg jó termék megtalálható itt.”

Vélemények a gyogyline-hu-ról:

„Maximálisan elégedett voltam, az ügyfélszolgálat munkatársa kedves, barátságos volt. A felmerült problémát megbeszéltük és készségesen megoldották.”

„Nagyon elégedett vagyok, kedvesek, segítőkészek.”

„Rendben, gyorsan lezajlott a vásárlás. Segítőkészek voltak az eladók.”

„Pozitív tapasztalataim voltak. Hiánycikkről volt szó, amit elég gyorsan beszereztek. Az ügyfélszolgálaton segítőkészek, kedvesek voltak.”

„Már másnap hívtak telefonon, hogy megérkezett a termék, mehetek érte. A boltban az átvett termékhez kiegészítő információkat kaptam, nagyon segítőkészek voltak.”

„Gyors, megbízható. Probléma esetén gördülékeny a megoldási folyamat.”

„Gyors, pontos kiszolgálás.”

„Gyors, szuper!”

Mező GiziA cég vezetője Mező Gizi.

Nem ismer lehetetlent, motivált, eddig minden céget sikerre vitt. Gazdasági újságíró volt az MTI-ben, majd a Napi Gazdaságnál lapigazgató, ahol a cég forgalmát megháromszorozta. Később a 230 ezer példányszámú Gyógyhír Magazin értékesítési vezetőjeként szerzett nagy szakmai tapasztalatot az egészségügyhöz kapcsolódó területeken. Tudását később egy budapesti patikában hasznosította, ugyancsak eredményesen. Minden munkahelyén hatékony csapatot épített, több munkatársával évtizedek óta dolgozik.